Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Złe paliwo :(

  1. #21
    criss
    Gość

    Domyślnie

    no z tej spalonej benzyny to raczej sadzy nie będzie. Olej napędowy ma większą temp. zapłonu czyli dolanie benzyny do oleju powinno teoretycznie ułatwić rozruch diesla

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    BMW E39 530i
    Postów
    83

    Domyślnie

    zaryzykowałem, akurat dzisiaj zrobilem trasę Wrocław -----> Zielonka (ok. Warszawy) wyszło jakies 400km i niecałe pół zbiornika...Żadnych problemów i niepokojących objawów. Na miejscu zalałem znów pod korek ropy dla świętego spokoju Dziekuję wszystkim za pomoc, pozdrawiam

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał spdr Zobacz post
    Jeżeli już to "turbosprężarka", chyba że mówisz o turbinie wiatrowej. Jeżeli jednak mówimy o turbosprężarce to jak sama nazwa wskazuje mamy do czynienia ze sprężarką - część odpowiedzialna na sprężanie powietrza i z turbiną - część napędzająca sprężarkę. A co powoduje, że turbina się obraca ? A no spaliny. Im lepsze paliwo tym czystsze spaliny. Im czystsze spaliny tym mniej nagaru odkładającego się na łopatkach turbiny. Wiec jakość paliwa i i jego skład ma kolosalne znaczenie na żywotność turbosprężarki.
    Zanim cokolwiek wg kolegi filozofowania odłożyłoby się na łopatkach lub miało w jakikolwiek sposób negatywny wpływ na jej żywotność motor stanie z powodu awarii układu wtryskowego po zalaniu odpowiednio dużej ilości niewłaściwego paliwa.
    VNT turbiny jest zawsze zasyfione - odpowiednie egt jak i prawidłowa praca układu podciśnieniowego turbiny + calego osprzętu wozu skutecznie problem nagaru likwiduje.
    Teoretyzowanie że ma to wpływ na X czy Y i wywody j.w można sobie darować w przypadku jaki spotkał autora topicu.
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar spdr
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Stargard Szczeciński
    Auto
    AR 159 SW 1.9 JTDm 115KM
    Postów
    88

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Zanim cokolwiek wg kolegi filozofowania odłożyłoby się na łopatkach lub miało w jakikolwiek sposób negatywny wpływ na jej żywotność motor stanie z powodu awarii układu wtryskowego po zalaniu odpowiednio dużej ilości niewłaściwego paliwa.
    VNT turbiny jest zawsze zasyfione - odpowiednie egt jak i prawidłowa praca układu podciśnieniowego turbiny + calego osprzętu wozu skutecznie problem nagaru likwiduje.
    Teoretyzowanie że ma to wpływ na X czy Y i wywody j.w można sobie darować w przypadku jaki spotkał autora topicu.
    Nie chce mi się ciągnąć tego tematu w nieskończoność, bo nie o to chodziło autorowi, ale nie wiem jaką aparaturę zastosujesz to zawsze łopatki będą zarastać bo nie pozbędziesz się pierwiastków, które to powodują. Cały osprzęt, jak to ładnie ująłeś, zmniejsza jedynie ich ilość, a preparaty które wlewa się do paliwa wspomagają m.in. rozbijanie osadów, czy jak kto woli usuwanie.
    Ostatnio edytowane przez spdr ; 12-03-2013 o 16:36

  5. #25
    Użytkownik Ogier Avatar lukasz159
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 170KM i 380Nm :)
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał spdr Zobacz post
    Ja piszę o zależności paliwo-turbosprężarka. Jeżeli benzyna dolana do diesla w jakimś znacznym stopniu wpływa na jakość spalin to na pewno znajdzie się jakiś związek.
    zero zwiazku tym bardziej ze ktos wlal 6L Bezyny i to raz na 10tys km. Ludzie znam osobiscie goscia który po pianemu do baku sie odlał bo go kontrolka rezerwy wkur.... i samochodzik smiga do tej pory. To tylko kilka litrow a widze ze sa tacy co by caly uklad paliwowy na nówke wymienili.
    Ostatnio edytowane przez lukasz159 ; 12-03-2013 o 22:29

Podobne wątki

  1. Uciekające paliwo
    Utworzone przez bialcon w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-01-2015, 14:59
  2. [146] paliwo td ?
    Utworzone przez Voyager_1988 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-05-2009, 22:18
  3. [33] Paliwo do 33 1.7 8V.
    Utworzone przez Spirit w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-07-2008, 15:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory