Mam zaciski duże Brembo z 166 na sprzedaż. Założyłem u siebie w 159, ale piszczały klocki, więc zrobiłem swap na brembo z 159. Jakby ktoś był chętny zapraszam na PW;-)
Mam zaciski duże Brembo z 166 na sprzedaż. Założyłem u siebie w 159, ale piszczały klocki, więc zrobiłem swap na brembo z 159. Jakby ktoś był chętny zapraszam na PW;-)
Mam takie
Moje 147 powodów do szczęścia
5 mm sterczy z tego co pamietam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mi Brembo nie wytrzymało nawet 3 tysięcy kilometrów w połączeniu z DS3000, ogólnie wsadzili mi teraz jakieś nacinane i nawiercane i dają radę, chociaż dźwięk przy hamowaniach z 200 jest bardzo głośny, a przy normalnej jeździe hamuje świetnie, z tym że wydaje odgłosy zatrzymującego się pociągu
Coś chyba jest na rzeczy z tymi gładkimi Brembo, coraz więcej głosów o ich biciu. Moje w Vce też po rozgrzaniu już dość wyczuwalnie biją. Montaż był dokładny, z dokładnymi pomiarami bicia bez smaru gdzie nie trzeba , z oczyszczeniem piasty itd.
Spotkałem się z opinią że (część przynajmniej?) w fabrykach jakichś innych jest wytwarzana i stopy nie te. W 1,6 się bardzo dobrze spisują, cywilnie bez ekscesów traktowane auto i lżejsze z klockami premier. Vka większa i widać za dużo już dla nich mimo że większe - 305mm (klocki DS2500). Myślę żeby Zimmerman gładkie wypróbować, ale coś tych 305 z tej firmy nie mogę znaleźć. Do 166 310mm widziałem że są.
Potwierdzam "problem" z Brembo - do tej pory brak problemów, a kilka dni temu trafiła się reklamacja na 330mm ze 159.
Ma ktoś wyrobioną opinię nt. tarcz Metelli?
Części do AR i nie tylko. Na stronie tylko część asortymentu.
Rozrządy, hamulce, zawieszenie.
Zaktualizowane ceny i poszerzony asortyment:
www.a-moto.pl
Co do dostawcy - sklepu to problemu nie ma, masa ich, ja akurat od lat od Lecha Wójcika z hamulce.net kupowałem do wszystkich aut. Ale chodzi o to, że Zimmerman tych 305mm z tego co się orientowałem nie ma w ofercie. 310 jest i to o ile pamiętam całkiem niedrogie. Więc do 166 jest alternatywa. Rzekomo te Zimmerman są przyzwoite.
Ale jak nie Zimmerman i Brembo to co gładkiego (nie nawiercane/nacinane) przyzwoitego na tarcze jeszcze wchodzi w rachubę ? . Nie do extremów w sensie jakichś torów, więc i z ceną nie-ekstremalną ? tylko/aż nie wichrujące się...
Ale Andrzeju, szukasz 305 mm do 159 (w brakes.pl są na stanie) czy 310?
Ja na Zimmermannach jeżdżę od 2007 roku. Gładkie, wiercone, od rozmiaru 280 do 380 mm. W autach od 125 do 440 koni. Jazda normalna, tor, 1/4, nielegale. Klocki różne. I już wcześniej pisałem - żadne Zimmermanny mi nie popękały, pokrzywiły się. Nic się z nimi nie działo.
W 159 miałem 305 wiercone Zimmermanny. Po swapie na 330, też mam Zimmermanny.
Jestem z tych tarczy zadowolony i zmieniać nie będę.
Jeśli szukasz cenowej alternatywy dla Zimmermanna, to może Textar?
Pozdrawiam
305mm jakie mam w 156 to takie same jak we wczesnych GTA (lub GTV 3.0) . Tych nie widzę po wstępnym sprawdzaniu z zimmermana ani textar'a.
A do 166 - 310mm są dostępne wszędzie gładkie i nawiercane Zimmermany . To tak w temacie swap'ów zacisków i wyboru później tarcz. Textar do 166 też znalazłem, ale zimmerman tańsze trochę.