Cześć,
Statystyki prowadzę
Czy u posiadaczy TBi turbosprężarka gwiżdże w czasie pracy?
Moja gwiżdże, niezależnie czy silnik rozgrzany czy zimny. Po regeneracji.
Nie
Tak, tylko na zimnym
Tak, słyszę je w każdych warunkach
Cześć,
Statystyki prowadzę
Czy u posiadaczy TBi turbosprężarka gwiżdże w czasie pracy?
Moja gwiżdże, niezależnie czy silnik rozgrzany czy zimny. Po regeneracji.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
minimalnie na zimnym, potem już nie (chyba że się przyzwyczajam i nie zwracam uwagi). przebieg 69tyś km, sprężarka oryginalna.
Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy. Nie będę odpowiadał na takie priv.
Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Przy Giuliach/Stelvo od lat już nie robię retrofitów (wyjątek radia nowe jakie mam na stocku przedlift z nav i polift z nav).
Trudne pytanie zadałeś... Słychać gwizdanie z pedałem w podłogę mocno. Przy normalnej jeździe u mnie turbo nie słychać w ogóle. Przebieg turbiny to około 70 tys. bo to już druga .
Niezależne od silnika w kabinie turbiny nie powinno w ogóle słychać. Jakikolwiek gwizd wiążę się z jej uszkodzeniem.Zaznaczyć jednak trzeba iż często gwizdanie też jest wynikiem nieszczelności rur dolotu bądź kolektora.
Ostatnio edytowane przez jaboleq ; 09-08-2017 o 19:09
::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::
No tak, miałem na myśli przyspieszanie, kiedy turbina się rozkręca. W warunkach jednostajnej jazdy turbosprężarki również nie słyszę.
Regenerowana czy nówka?
- - - Updated - - -
Nie do końca. W JTDm z tego co pamiętam też słyszałem turbosprężarkę, ale chyba na zimnym silniku. Było to jednak dawno i w sumie nie jestem pewny.
W TBi turbosprężarka jest regenerowana, na podobno dobrych częściach (Mellet). Nowa jest "trochę" droga.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Pewnie masz nieszczelność turbo- katalizator.Dość trudno to uszczelnić nawet przy nowej uszczelce.Ten fabryczny v clamp jest do bani
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
O ile jest to klamra do spinania z turbiny z katalizatorem to tak.
Ja kupiłem do Julki v clampa ,,jebut twoja raz,, bo te fabryczne delikatne oj delikatne.
Klamry sá takie same w 1.4 i w 1.75 uszczelki też
W sumie to w 10 minut sprawdzisz czy jest to szczelne oczami a nosem na zimnym rozruchu w 10 sekund
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 09-08-2017 o 22:28
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest