Logi TXT z jazdy daj też.
Logi TXT z jazdy daj też.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Za późno z tym TXT bo już poszedłem. W sumie nie wiem jak się robi te logi TXT.
Czy ja dobrze myślę że te zielone punkty na mapie mają być po lewej stroni punktów od benzyny? W poniedziałek dalej pojeżdżę bo jutro niestety ale tyram na życie
A oto co udało mi się wykombinować
Od 9ms jeszcze ciut za bogato, pobaw się jeszcze troszkę korekta w od 9ms. Popraw jeszcze punkt wolnych obrotow bo przy pracy na lpg sterownik skraca czas na 2,8ms.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Grześ a jakiej średnicy byś dysze proponował. Idę na urlopik i bym sobie to porobił pomału . Na spokojnie
Zrobiłem nowe poprawki i mapę, Nie patrz na te 3.90 PB bo niechcący pedał gazu dotknełem . Czasy ładnie falują Na PB 3.20-3.50 no czasem wejdą na 3.70. Mogę tak śmigać?
Jak możesz to oceń moje wypociny
No zdecydowanie lepiej ;] Ale widzisz sam po poprawkach że przegiąłeś z dyszami?
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
No właśnie wiem. Tylko teraz jakie dysze dać? Zacznę chyba od 2.3. Dzięki Grześ.