Jeśli nie chcecie mieć problemów z odkręcaniem świec w przyszłości, to stosujcie pastę miedzianą na gwinty podczas wymiany na nowe.
Jeśli nie chcecie mieć problemów z odkręcaniem świec w przyszłości, to stosujcie pastę miedzianą na gwinty podczas wymiany na nowe.
Jak masz kogoś kto by ci to zrobił to lepiej nie bierz się za to. Bo w 8v jest ciężko na max.
Dziwne...
Bo swiecil sie ten komunikat tylko w pierwszy dzien po przerwie jaka miala od jazdy
Teraz juz jest GIT hehe
Komedia
sprawdź sprawność akumulatora
Tak omen ma rację, sprawdź akumulator.
A tak przy okazji to kiedyś wklepałem taka o to treść o diagnozie świec żarowych. Może się komuś przyda: http://www.forum.alfaholicy.org/147/...tml#post931420
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
dokładnie jak kolega wyżej powiedział, sprawdź akumulator zauważyłem że w naszych modelach uwielbia zaświecać się choinka z powodu słabego Aku.. co nie wyklucza że faktycznie mogą być wypalone świece. Pozdrawiam!
Sorry, że pytam w tym temacie. Mam 166 2,4jtd. Z rana jak zimno ciężko pali. Najprawdopodobniej mam walnięty przekaźnik grzania świec...i tu moje pytanie...Czy przekaźnik będzie pasował od fiata ducato 2,4?
Jak przekaźnik nie jest spalony, to po prostu przeczyść jego styki i zabezpiecz jakimś sprayem do styków.
Jak jest uszkodzony, to powinieneś dostać go w sklepie elektrycznym/elektronicznym.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF