Załóż oe klocek albo ds2500 i zapomnisz o problemach. Tarcza tylko oe, większość innych pognie się prędzej czy później. Sam to przerabiałem.
Klocek EBC też ok.
Załóż oe klocek albo ds2500 i zapomnisz o problemach. Tarcza tylko oe, większość innych pognie się prędzej czy później. Sam to przerabiałem.
Klocek EBC też ok.
Cześć,
czy ktoś może zakladał zaciski z 1.4 MA/2.0jtdm (tarcza 305) do samochodu z 1.4 Tb (281)?
Zaciski i jarzma pasują i to kwestia tylko wymiany ich+tarcze i klocki?
Pytam, bo pewnie pójdę w EBC Standard+Green lub Ferodo --> te pierwsze są tańsze na większej tarczy (!), a te drugie w ogóle nie znalazłem na 281mm.
Czym tu w ogóle się przejmować i pisać po próżnicy. Dałem samochód do serwisu, powiedziałem, żeby mi założyli jakieś klocki w takim, a takim zakresie cenowym i po problemie. Klocki nie piszczą, a to najważniejsze.
Z własnego doświadczenia powiem, że bardzo sobie chwalę tarcze Rotinger, ale tą najwyższą półkę, ze zwiększoną zawartością węgla.
Od kilku już lat użytkuję, zarówno na przedniej osi, jak i na tyle i jeszcze mnie nie zawiodły, co do klocków, to pracują z różnymi (mam te tarcze w trzech dosyć mocnych Alfach).
Pozdrawiam.
- Rafał
Rotinger wkurza mnie że nie ma śruby mocującej do piasty
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
jakiej firmy założyć tarcze i klocki do giulietty hamulce bremmbo 330mm
co powiecie na tarcze i klocki firmy ate czy zimermann
z góry dzięki
Miałem zestaw Brembo (klocki i tarcze tyle że nawiercane). Nie miałem powodów do narzekań
Ate pogięte, brembo piski.
Mam założony komplet OE i w końcu spokój, a hamulec brzytwa.
Odświeżę trochę temat, bo sam teraz będę wymieniał cały zestaw hamulców w mojej QV. Hamulce duże Brembo. Jakie są wasze doświadczenia z perspektywy czasu w kwestii skuteczności hamowania, użytkowania i trwałości? Nadal najlepiej iść w OE czy coś innego? Zależy mi na skutecznym hamowaniu. Na torze nie jeżdżę ale nie ukrywam czasem po trasie czy autostradzie lubię przycisnąć. Zazwyczaj normalna jazda.