Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Check Engine

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Gullieta 170 KM TCT
    Postów
    9

    Wink Check Engine

    Siema,

    po ostatniej wizycie u mechanika jestem trochę zaskoczony stad mam pytanie do pozostałych użytkowników Giulietty.
    Wyskoczył mi ostatnio „Check Engine” – byłem u mechanika(Kod błędu nie wiem – (Hinweis: Welle für Überdruckventil ist ausgeschlagen Turbolader ist zu erneuern) do wymiany turbina. Wszystko działało, prócz Start& Stop – nienawidzę tego dziadostwa!

    Na zdjęciu w (czerwonej ramce) mocowanie do tylnej części turbiny ma luz i sobie lekko wibruje. Tylnej część turbiny (pomarańczowa ramka) nie da się dokupić- tylko z cala turbina.

    Domniemywa, ze błąd mógł jakoś powstać od tego luzu (Choć nie jest pewien!).
    Turbine sprawdzona, nie ma luzu potwierdzona przez spec mechanika.

    Blad skasowany, wszystko działa jak trzeba.

    Mieliście może podobny problem z ta częścią ? Jak to rozwiązaliście?
    Jakiś dobry spec złota raczka z okolic Dolnośląskiego i Śląska, kogoś polecicie, żeby podskoczyć?

    Dzięki i Pozdrawiam,
    BS
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Julka.jpg
Wyświetleń:	55
Rozmiar:	101.3 KB
ID:	192248  

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,598

    Domyślnie

    To co w pomarańczowej ramce to już rura wydechowa. A na czerwono zaznaczyłeś cięgno zaworu upustowego - luz na cięgnie kasuje się regulując jego długość.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,327

    Domyślnie

    Dokupisz bez problemu albo zleć dorobienie wylotu z nierdzewki.
    Potwierdzam co pisze Maciek można regulować cięgno manometrem wkręcając je lub wykręcając.
    Ale jeśli lata to prawdopodobnie wymiana gruszki sterujący lub zaworu WG.
    Wszytko dostępne w sprzedaży

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Gullieta 170 KM TCT
    Postów
    9

    Domyślnie

    Panowie, dzięki za czas i feedback. Ja mam luz na gruszce stad czasami dziwny hałas.

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,598

    Domyślnie

    To napnij cięgno
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [159] TBi. Check engine. Have engine checked x3 w czasie jazdy.
    Utworzone przez _Mariusz_ w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:33
  2. [159] have check engine
    Utworzone przez dragan w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-05-2013, 20:53
  3. [MiTo] Check engine !
    Utworzone przez Bajdek00 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-11-2012, 17:18
  4. [159] Check Engine i OBD
    Utworzone przez kocurr w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 22-04-2012, 23:14
  5. check engine
    Utworzone przez lukasz4d w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-06-2007, 08:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory