...pytanie czy jest on wielokrotnego użytku? Czy dajecie zawsze nowy?
...pytanie czy jest on wielokrotnego użytku? Czy dajecie zawsze nowy?
Śruba spustowa posiada dwa zintegrowane uszczelnienia. Bliżej gwintu gumowe, na kołnierzu zintegrowane metalowe, które po pierwszym dokręceniu zagniata się. Zalecany moment dokręcenia to 27 Nm. Miska jest aluminiowa, więc lepiej mieć się na baczności.
Ponowne zastosowanie tej samej śruby niesie ze sobą ryzyko powstania nieszczelności. U mnie po serwisie w ASO, które wymiany śruby wtedy nie przewidywało sączył się olej. Od tej pory zawsze stosuję nową.
Numer katalogowy K06507741A lub 55232574.
Dzięki!
To jest konkret...
stelvio ma ten sam?
Tak. Pasuje również do Cherokee i Wranglera z tym samym silnikiem 2.0 GME.
Ostatnio edytowane przez Toma ; 15-02-2021 o 16:44
Osobiście wymieniam korek +/- co drugą wymianę oleju. Zero wycieków - ale to może mieć związek z ostrożnym dokręcaniem korka (jak wyżej wspomniano - ALU miska oleju, więc z wyczuciem).
Ale tak mnie zaciekawiło - jaka jest przewaga używanej uszczelki nad niepasującą uszczelką? Elring 176.090 to ja do Forda kupuję, bo pasuje - ale do Alfy? Tak "na oko", poważnie?
Wymieniona przeze mnie uszczelka pasuje do samochodów wielu marek, m.in. do kilkudziesięciu modeli FCA (Chrysler, Dodge, Fiat). Pasuję m.in. do korka stosowanego w Chryslerach od kilkunastu lat, który wygląda tak: https://www.moparpartscanada.ca/oem-...plug-6507741aa Przypomina Ci to coś?
OK, może rzeczywiście jest taka sama... Chociaż "organoleptycznie" jest chociażby znacznie mniej elastyczna od uszczelki na ori korku do Stelvio, ale może to nie ma znaczenia. Byłoby super, 40 zł do przodu na dwie wymiany oleju bo mam z 10 zapasowych uszczelek do Fordów