Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Odkręcanie listwy paliwowej

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,437

    Domyślnie Odkręcanie listwy paliwowej

    Witajcie
    Więc tak jak w temacie, przymierzam się do odkręcenia listwy paliwowej. Dużo mocowania jest z nią? Chcę ją wyczyścić i pomalować, żeby estetycznie wyglądała. Jutro uderzam, wszystkie wskazówki mile widziane, bo szczerze to nigdy się za to nie brałem i nie wiem czy jest to jakiś problem i dużo odkręcania czy nie.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Po mojemu to nie ma dużo roboty.Wężyki pościągać,regulator ciśnienia odkręcić i wyciągać..Są dwie opcje.Możesz listwę wyciągnąć razem z wtryskami albo bez.Ja jak już wyciągam to razem z wtryskami przy czym ciągnę je do góry delikatnie ruszając na boki.Ważne jest by nie przechylać za bardzo na boki,bo na końcach wtrysków są plastikowe końcówki,które mogą wpaść do zaworów.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,437

    Domyślnie

    Tylko wężyki i reduktor wystarczy odkręcić? Mi potrzebna jest sama listwa, bez wtrysków. Chyba, że łatwiej będzie wyjąć od razu razem z nimi?

  4. #4
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Tak tylko wężyki i regulator.Mi się lepiej wyciągało listwę razem z wtryskami,bo jak by się chciało wyciągnąć samą listwę to trzeba zdjąć zabezpieczenia wtrysków a okaże się,że przy wyciąganiu jeden wyciągniesz z listwy a drugi z kolektora.Lepiej całość a później osobno wtryski wyciągać z listwy.Trzeba też odkręcić cztery śrubki mocujące listwy do kolektora ssącego.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Wyjmuj razem z wtryskami, ja miałem problem z ich wyjęciem nawet jak listwa była na wierzchu, to nie takie łatwe.

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Musisz zaopatrzyć się w długie ampule do odkręcenia czterech śrub mocujących dwie listwy wtryskowe. Moim zdaniem lepiej wyjmować listwy bez wtryskiwaczy, dużo prościej i bez szarpania. Pamietaj o ciśnieniu paliwa na listwie gdy będziesz zdejmował wężyki zasilenia i powrotu paliwa

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,437

    Domyślnie

    Próbowałem ogarnąć to dzisiaj, ale jednak będę musiał trochę dłużej przy tym posiedzieć... Odkręcę raczej bez wtrysków, wydaje mi się że prościej...

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Musisz zaopatrzyć się w długie ampule do odkręcenia czterech śrub mocujących
    Akurat z tym nie było problemu, przedłużkę założyłem i spasowałem bez problemu, ale odkręcać będę próbował dopiero jutro...

    Dzięki za rady

  8. #8
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytanowy Zobacz post
    Odkręcę raczej bez wtrysków, wydaje mi się że prościej...
    I tak wtryski będziesz musiał wyciągnąć z kolektora,bo bardzo ciężko jest je zapakować z powrotem do listwy jak są zamontowane w kolektorze.Grube gumki skutecznie uniemożliwiają bezproblemowy montaż.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,437

    Domyślnie

    Nie miałem nawet kiedy się dzisiaj do tego zabrać... Deszcz od rana do samego wieczora, a niestety nie mam możliwości na chwile obecną, grzebać pod jakimkolwiek zadaszeniem... Może jutro uda się podejść do tego tematu
    Szczerze, myślałem że trochę prostsza to jest robota.

  10. #10

Podobne wątki

  1. Śruby do kół odkręcanie się
    Utworzone przez EGONZGIERZ w dziale 166
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 02-02-2016, 19:27
  2. [159] Odkręcanie świec żarowych 1.9 JTDM 8v
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 27-09-2015, 18:48
  3. Odkręcanie śruby miski olejowej 2.4 JTD
    Utworzone przez kML w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-01-2013, 22:06
  4. AR 156 Odkręcanie się śrub mocujących koła (przód)
    Utworzone przez Kacper156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 13-04-2011, 17:42
  5. Przekaźnik pompy paliwowej [166] 2,5 v6 1999r.
    Utworzone przez MiTuR w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-11-2010, 12:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory