W mojej Giulii występuje podczas gwałtownego przyspieszania, efekt kilkukrotnego szarpnięcia. Najpierw myślałem, że to może za niski stan oleju w skrzyni, byłem na dolewce i wydawało mi się, że problem zdecydowanie zmalał. Dziś postanowiłem udać się do gościa od automatycznych skrzyń z prośbą, żeby się przejechał i dał jakąś diagnozę, bo może ja przesadzam i szukam niepotrzebnie problemu? Szef firmy zrobił rundę i stwierdził, że jest szarpanie ale wg niego to nie jest wina skrzyni. Zadał pytanie, czy auto jest na fabrycznych kołach? Niestety nie jest. Zmieniłem tylne koła na felgi w rozm. 10J i opony 295/30/19 vs przód 225/40/19 na 8J. To daje stosunek różnic -0,4%. tył/przód Jak wyczytałem na forum, zdarzają się u niektórych użytkowników większe różnice % w doborze rozm. opon. Dla porównania w Q różnica tyłu vs przód to -0,1%. Fachowiec od skrzyń powiedział, że pierwsze od czego należy zacząć, to sprawdzić auto na takich kolach, na jakich opuściło fabrykę, tyle że nie posiadam już tylnych fabrycznych kół. Moje pytanie do użytkowników Giulii Q4, czy i ew. jakie macie różnice w rozm. kół i czy występuje u was też zjawisko podszarpywania?