Ceny troche z kosmosu a brzmienie ragazzona na tle serii dupy nie urywa. Nie lepszy Remus ?
Będzie brzmienie jak środkowy będzie w przelocie, przykład na Giulii:
https://www.youtube.com/watch?v=-otCSAmbcfQ
Polecam Ragazzon N grupa. Miałem w Giuliecie mam w Giulii
Mozesz wrzucic filmik jak to brzmi w Giulii? i ile taka przyjemnosc? jak na autostradzie z hałasem? czy można z regulacją zamówić ?
E0 BUSSO
Przy nagraniu z telefonu brzmi jak japońska sraczka. Zajrzyj na stronę producenta. https://www.ragazzon.com/ita/index.php
To co pokazali (30 sek), wcale nie brzmi jakoś lepiej niż przygazówki na serii
https://www.youtube.com/watch?v=FnqfCZsDezg
Poza tym, ciekawe jak obie (z Remusem) brzmią na autostradzie. Może nie tyle brzmią, tylko czy jest głośniej (czego chyba bym nie chciał).
Stelvio 2.0 to nie auto sportowe aby brzmiało rasowo nawet na dedykowanym wydechu, ma być ładniej niż seria ale subtelnie i ze smakiem, tak właśnie jest z Ragazzonem. Remus na filmie jest za głośny, przynajmniej jak dla mnie, podobnie wyglądało to w przypadku Remusa do Giulii Q, głośno nie zawsze znaczy fajnie...
Przy wymianie tylko końcowego tłumika czyli CAT-BACK na Ragazzona różnica w głośności nie jest prawie odczuwalna dla osoby wewnątrz auta czy to miasto czy trasa. Wydech ma homologacje UE. Różnice słyszymy będąc przy wydechu za autem. Wydech inaczej pracuje podczas jazdy, fajnie "świszczy" podczas pracy turbiny.
Nie wiem czemu producent kręci takie *ujowe filmiki z dźwiękiem dla Giulii czy Stelvio, nic nie słychać. Powinni pokazać jak to pracuje na aucie w ruchu i nakręcić porównanie z oryginałem.
Miałem ten sam "problem" z moim Ragazzonem w t-jecie, po wymianie odpalam i prawie 0 różnicy, dopiero w ruchu autko fajnie pracowało, świst i delikatne wyszczały z rury co jakiś czas. Potem zastosowałem jeszcze tłumik środkowy N grupowy (przelot) i w tedy po odpaleniu było delikatnie głośniej, a zabawa pojawiała się znowu dopiero podczas jazdy. Autem jeździłem w takiej konfiguracji 3 lata do sprzedania i mogę zdecydowanie polecić Ragazzona. Trzeba czekać na filmy użytkowników ze Stelvio czy Giulii
Tak jak mówisz, tylko odwrotnie. Catback exhaust to wydech od katalizatora do tyłu (cat-back) czyli krótko mówiąc cały wydech. Zestaw, na który składa się tylko wymiana tłumików końcowych, nazywa się axleback, czyli to co za tylną osią (axle-back).
Tak więc jeśli wydech ma znacząco poprawić dźwięk i wpłynąć na moc, to raczej catback. Axleback poprawia głównie wygląd lub nieznacznie przelot przez tłumiki końcowe.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
https://youtu.be/JotRbp3obEs
Produkcja PL