Auto nie wchodzi na obroty powyżej 2000 później szarpie. W załączniku lista błędów które udało mi się zczytac. Proszę o pomoc
Auto nie wchodzi na obroty powyżej 2000 później szarpie. W załączniku lista błędów które udało mi się zczytac. Proszę o pomoc
Jest w trybie awaryjnym dlatego tak się zachowuje.
Jeżeli wszystkie błędy są świeże i obowiązujące to jest problem z instalacją elektryczną i być może z rozrządem.
Evap, grzałki sond, przepływomierz i regulator ciśnienia paliwa są zasilane z jednego obwodu i najprawdopodobniej przepaliło bezpiecznik (W puszcze obok akumulatora) - już raz spotkałem się z takim problemem. Warto przyjrzeć się instalacji czy gdzieś nie ma zwarcia.
Nie pamiętam tylko czy zawory sterujące nastawnikami rozrządu też są w tym samym obwodzie czy nie. Po naprawie usterki z bezpiecznikiem/instalacją będzie wiadomo czy rozrząd też się naprawi czy jednak nie.
Dziękuję za pomoc. Faktycznie to był bezpiecznik F11. A powodem jego przepalenia był prawdopodobnie fakt że przewód sondy lambda zwisał pod samochodem i jeden z kabli był wyrwany z kostki i widocznie robił zwarcie. Tak mi się przynajmniej wydaje. Po skasowaniu błędy już się nie pojawiły i autko dziala jak powinno więc i rozrząd też jest ok. Jeszcze raz bardzo dziekuje