Witam,od niedawna jestem posiadaczem alfy 156 jtd 115 km 8v i mam zamiar zalozycz chip-tuning ktory zrobi mu 140 km, mam pytanie czy ktos juz zalozyl taki chip poniewaz mam obawy czy to nie zaszkodzi silnikowi????.
Witam,od niedawna jestem posiadaczem alfy 156 jtd 115 km 8v i mam zamiar zalozycz chip-tuning ktory zrobi mu 140 km, mam pytanie czy ktos juz zalozyl taki chip poniewaz mam obawy czy to nie zaszkodzi silnikowi????.
Trudne pytanie...
Zależy to od kondycji Twojego silnika i od fachowców, którzy będą to robić.
Dobry tuner na pewno dopasuje nowy program do możliwości Twojego auta.
Piszesz, że od niedawna jesteś właścicielem więc radzę trochę poczekać i przekonać się czy silnik jest w dobrej kondycji, nie bierze oleju itd.
A jak już się zdecydujesz znajdź kogoś dobrego, na pewno nie v-tech!
napisz priva do kolegi cinek_ , on zawodowo 'moduje' jtd-ki , na forum AK jest pełno userów Stilo 1.9 8v z jego chipami i ludzie jeżdżą
tu masz jego post , gdzie możesz zobaczyć próbkę jego porażającej wiedzy na temat tych silników
http://www.forum.alfaholicy.org/tuni..._8v_edc15.html
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Witam. Ja juz kupilem swoja belle z takim ustrojstwem. Przejechałem nia dopiero 10k i jak narazie wszystko ok. niebierze oleju nie dymi w zimie latwiejszy rozruch itd.
Tylko trzeba pamietac zeby niedeptac na zimnym silniku (ja mam mozliwosc przechodzenia z serii na chipa za pomoca przełacznika w kabinie). Zanim silnik sie nie rozgrzeje to powoli na serii a potem na chipa i jazda.
Moja byla robiona w holandi w niejakim MAdeno Racing (Koszt chipa według cennika to prawie 1000 ojro)
prawda prawda... szybko sie przyzwyczaisz do wiekszej mocy i momentu
Nie ma czegoś takiego jak "założenie" chipa. Wszelkie zmiany w tych silnikach to remap czyli zmiana zawartości epromu sterownika poprzez złącze diagnostyczne. Samochód można modyfikować po dokładnym sprawdzeniu egzemplarza tzn jego parametrów pracy (diagnoza aktywna) jak i stanu poszczególnych podzespołów.
Chcesz równo 140ps a to w 115jtd jest oczywiście bezproblemowe przy niskim doładowaniu dobry tjuner może napisać soft który tyle pokaże. Niemniej polecam przedstawienie swoich oczekiwań przed modem a kompetentna osoba zrobi program tak by były one spełnione bez szkody dla motoru i całego osprzętu.
Pozdro