Napisał
Rizun
Witam Szanownych Forumowiczów
Dołączyłem do Was ze względu na trapiące mnie kłopoty z moja GTVka. Autko z 1996r, oryginalnie był silnik 2.0TS, natomiast poprzedni właściciel "wsadził" do belli 2,0 Jts wraz z kompem.
Obecnie mam kilka problemów.
1) Ostatnio padł mi chyba immo. Po przekręceniu kluczyka nie gaśnie CODE, a pompa paliwa nie rusza. Sprawdzałem polaczenie anteny z boxem immo, wypinalem, przeczyszczalem, "kontaktem" spryskalem. I nic... Pierścień sprawdzałem - nie mam mozliwosci go odpiąć - prawdopodobnie jest zalutowany na stałe.
Miałem takie sytuacje kiedy auto potrafiło mi zgasnąć na drodze i nie moglem go odpalić. Dopiero po którymś razie sie udało. Masakra. Tracę pomysły juz....
2) Standardowa przypadłość jts'a - na wolnych obrotach na jałowym nierównomiernie pracuje silnik. Słyszę po wydechu jakby raz paliło na jeden gar a raz nie. Na skanie nie ma błędu cewek. Co ciekawe dzieje sie to głownie na ciepłym silniku. Na zimnym nie jest zle. Do tego "muli" silnik przy przyspieszaniu po mocniejszym wciśnięciu pedału gazu.
Jesli macie jakieś pomysły to prosze pomóżcie...
Dziekuje
Michał