No wiec Tak od Początku.
w lutym Kupiłem cały nowy zestaw sprzęgła Valeo Tarcza,docisk,dwumasa na Allegro
jeździłem z tym do października Gdzie wpadłem na Pomysł a podniosę sobie moc
no i stało się Kolega z Forum zwiększył moc na początku były przeładowania bo turbo biło za dużo ręcznie dostroiliśmy dźwignię od zmiennej geometrii bo coś było nie tak w każdym razie wystroiliśmy turbo idealnie nie przeładowuje wartości mierzona a zadana jest prawie równa
no i zwiększyliśmy moc i moment było git do czasu.
alfa po tygodniu zaczęła się ślizgać na 5tym biegu od ok 1800 do 2300 obrotów z czasem było coraz gorzej wiec myślę ściągamy skrzynię robimy sprzęgło bo mocy nie utrzymuje fakt tarcza była zjechana docisk troszkę siwawy
w Bielsku Firma aaronex.pl Okuła tarczę okładziną kevlarową szerszą od standardowej coś koło 8mm tyle na ile pozwoliła dwumasa teraz tarcza obejmowała całą powierzchnię cierną koła dwu-masowego , i większą część docisku przetoczyli docisk o 0.3mm szlif dwu-masu 0.2mm , nowa tarcza z okładzin kevlarowych grubość ok 8,5mm
dzisiaj odebrałem auto od mechanika i jest gorej jak było tera alfa się ślizga od trzeciego biegu od ok 2000tys obrotów czwórka piątka coraz gorzej o szóstce nie myślę nawet zrobiłem dzisiaj 30km i jest tragedia .
Kevlar był Firmy LUK i był to na 100% kevlar bo w oznaczeniu miał literkę S
jakieś pomysły mocniejszy docisk od 147 ducati corse 170km ? czy od 2.4 ? chociaż ten zestaw co kupiłem pasował 1.9 od 105km do 150km i 2.4 136 i chyba 140km
albo coś źle złożone ? czy po prostu za dużo Km i N. Hamowni nie było ale kolega dobrze znany na forum z Krakowa wiec wie co robi . zobaczę pojeżdżę do czwartku jak nie będzie poprawy to albo moc w dół albo inny docisk . no chyba ze ktoś na forum wzmacnia te dociski albo ma jakiś cały kit do większej mocy ?
czy sprzęgła od silnika 140km , 115, 150, 170 czymś się różnią ? i może jakieś numery na sprzęgło od ducati corse bo no jest chyba mocniejsze >